lauantai 3. lokakuuta 2015

DIY, sisusta Rouheasti betonilla

Betonilla sisustaminen on kovasti suosiossa tällä hetkellä. Betonia voi käyttää sisustuksessa tiskipöydän tasoissa, lattiapinnassa tai vaikkapa lampun materiaalina.
Minä pidän betonin rouheasta ulkomuodosta kovin, mutta vielä enemmän olen tainnut koukuttua itse betonistavalamiseen.

Betonilla askartalemisessa vain taivas on rajana ja mutta vain harvoin olen onnistunut valuissa ensiyrittämällä. "Tuotekehittely" jatkuu edelleen, mutta tässä jälleen joitain betonitöitäni;

Tunnelmaa syksyyn betonituikuista.

Tämä kolmikko lähti kiitokseksi naapurille, joka on ystävällisesti lahjoittanut minulle muotteja töihini pitkin kesää :) 


Kuparimaali hohtaa kynttilän valossa syksyn värejä.


Olen ihastunut muovaamaan betonista pallon muotoja, ja uusin aluevaltaukseni on nämä betonilamput. Kokeilussa on ollut perinteinen katosta roikkuva malli, sekä tasolle asetettava lukulamppu.


Lukulamppu toimii pistorasialiitännällä, joten on helppo asettaa vaikka yöpödälle. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti